Kłodawa: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłodawie
Numer ogłoszenia: 305632 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych , ul. Mickiewicza 4, 62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie, tel. 63 2730539, faks 63 2730539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłodawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłodawie wraz z jej wyposażeniem w podstawowe instalacje sportowe oraz użytkowe. Wysokość budynku: - hala główna - 12,24 m, - część uzupełniająca - 5,40 m, powierzchnia netto - 1178,92m2 Pow. zabudowy - 1288,45m2 Kubatura - 10051,40 m3 Budynek sali gimnastycznej, sportowej zaprojektowano jako parterowy bez podpiwniczenia. Bryła budynku podzielona na dwie części połączone funkcjonalnie. Dominująca hala sportowa oraz część niższa stanowiąca zaplecze funkcjonalne sali. Sala gimnastyczna została zaprojektowana na 152 miejsca siedzące. Budynek w technologii mieszanej, ściany konstrukcyjne wewnętrzne i zewnętrzne gr. 24cm z silikatów oraz żelbetowych trzpieni, wieńców, podciągów i nadproży. Dach w konstrukcji wiązarów stalowych, płyt warstwowych na płatwiach (hala główna) oraz stropów gęstożebrowych i żelbetowych (część niższa) Posadowienie budynku na ławach i stopach fundamentowych, ściany fundamentowe z bloczków betonowych M6. Zakres prac obejmuje między innymi: -roboty budowlane -instalację wod-kan.,co, wentylację i klimatyzację -instalację elektryczną -wyposażenie sportowe sali.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.31.51.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1, 45.33.12.20-4, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 50.000,00 zł ( pięćdziesiąt tysięcy złotych) Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) nazwę zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; d) kwotę gwarancji; e) termin ważności gwarancji, f) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: -Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 u.p.z.p nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni iż wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, lub -Wykonawca którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -Wykonawca którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawca którego ofertę wybrano stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib; a.nazwę zamówienia; b.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c.określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d.termin ważności poręczenia; f.zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: -w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni iż wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy -Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego ofertę wybrano stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony dla: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłodawie Nr konta WBK 28 1090 1203 0000 0001 1369 2081 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (dzień i godzina). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w oryginale w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłodawie, w godz. pracy Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłodawie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie. 3)Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium (kopia przelewu bankowego, dokumentu gwarancji lub poręczenia, itp.). 4)W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinno ono zabezpieczać wspólnie składaną ofertę. 5)Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie lub z naruszeniem terminu, miejsca i sposobu jego wniesienia, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p Utrata wadium. 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni iż wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, -pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspklodawa.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłodawie ul. Mickiewicza 4 62-650 Kłodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłodawie- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie